Sunday, December 03, 2006

19年

12月3日
已經過了19年
人生原來就是這樣的
在這裡得到了很多
但失去的更多
好像每一個故事
結局也是傷感的

這陣子不止一次被指眼神有點兇狠
細心留意一下自己的表情…好像真的兇狠了XD
特別是看到一些女孩打量著自己時,令人有點反感…
大概因為不知道她們想著甚麼吧?
因為我靚仔(爆)?頭髮亂了?無拉褲鍊?樣子太傻?很像OOO(反正是大眾臉嘛…)?
其實只是自己想得太多XDDD
……是我害羞對不起O___TL
想起十年前,經常被親戚指責雙目無神
這就是十年間的轉變啊=A=

9 Comments:

At 12:42 AM, Anonymous Anonymous said...

經過了甚麼19年?

 
At 7:13 AM, Anonymous Anonymous said...

為什麼那麼感慨耶~?(@.@)

 
At 9:13 PM, Blogger sugihara said...

黎左hk19年囉/

 
At 12:41 AM, Anonymous Anonymous said...

咁而家都唔錯啦???

 
At 7:07 AM, Anonymous Anonymous said...

你唔系係香港出世架咩~?(X_x)

 
At 2:57 AM, Blogger sugihara said...

我係廣州出世架...

好唔好?我都唔知...
不過...過左去0既都改變唔到
而家每次返到去
都真係感覺到自己無左好多野...

 
At 1:29 AM, Anonymous Anonymous said...

冇左d乜呀?
如果你o係香港出世,又會有乜唔同呢?

 
At 2:23 AM, Blogger sugihara said...

無左好多感覺
無左好多感情
原本好熟識0既地方,而家已經唔識路
原本好好感情0既親人,而家兩句都傾唔到
以前一放假就想返去,而家直頭有d反感
我諗大約係將你返去見到舊屋0個種感覺乘大十倍咁上下啦

 
At 2:30 AM, Anonymous Anonymous said...

你唔黎又點識到我呢....

 

Post a Comment

<< Home