Tuesday, April 18, 2006

奇事

部分內容可能有誤植,當事人請見諒XD

杉原:尋晚阿某人A無啦啦搵我去唱K喎

某人B:哦?

杉原:佢話有個女仔朋友o岩o岩失戀想搵多o的人陪,咪打埋o黎問我…

某人B:唔…

杉原:我問佢個女仔我識唔識,佢話唔識…OTL 咁我梗係唔去啦,你話心情平伏返,想搵人一齊去玩下散心就話姐,而家人o地已經咁慘,唔通仲要俾個九唔搭八o既人睇住佢點喊咩…

某人B:有咩問題?梗係去啦,可以識到多o的女仔喎…





…我係咪要改變一下自己o既思考邏輯OTL=3



MONSTER HUNTER P疫情漫延中!

2 Comments:

At 2:58 AM, Anonymous Anonymous said...

個女仔好靚架
同埋佢果晚都冇喊
佢淨係唔想留o係屋企
想有人陪佢玩通頂

 
At 10:05 PM, Blogger sugihara said...

咁點姐:黑:
下次介紹我識囉:cwm26:

 

Post a Comment

<< Home