Friday, February 03, 2006

新鬼武者

唔駛錢有game玩就有呢度好,唔驚踩地雷。

新鬼武者Review
OP由教祖步姐擔正,好野(唔講你唔知,其實我幾中意聽佢o的歌…)
不過我更懷念甄子丹做武指的鬼武者3…呢句係…認真的…
初期招數太少,可能好多人會玩完頭兩章就放低o左…
武器得個多字,唔係件件有用,仲搞到唔知升邊件好,麻煩…
一閃非常難出,我玩o左三個鐘都仲未閃到足輕…orz
玩到五、六章o既地圖機關都可以接受,只係兜路好似多得滯…
隨時換人係一大突破,十兵衛好!但係AI指令始終係白痴…
實話實說,我玩得都幾投入,值8/10呀

後記:我覺得今日因為工作而寫o左個新鬼武者Game評o既同事睇完會打我XD

0 Comments:

Post a Comment

<< Home